BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

четвъртък, 7 януари 2010 г.

Натрес хатрес

Такааа... естествено става въпрос за Севда !!

Всичко започна вчера (06.01.10)..
Трябваше да изчакам майка ми 15 мин .. и Анжито остана да чака с мен..
Севда почна да на разпитва.... и на мен ми звъни телефона..казах и на Анжито 'айде чао'
и лудата ма спира и вика .. 'Ти сега прибираш ли са ??' .. и аз и казвам 'да' ..и тя ма пита 'Къде живееш??'.. и аз казвам 'Възраждане'.. и тя кат зе че са зарадва и ми вика .. 'Ейй и аз живея там..айде ще дойда с вас !!' (все едно съм я умолявала да дойде -_- ) и аз сега кво да я прая .. и викам .. 'амиии ние сега може и да не се прибираме до нас..' и тя .. 'аа нищо !! айде иди да кажеш на майка си !!' е поне мама е пекана и каза 'да са качва кат иска !!'.. и с Анжито са прегръщаме и аз и казвам чао.. и тая кат са разврещя ' АА какво е туй нещо ?? И ти ще дойдеш !! То има достатъчно място !!' (тя никога не е виждала колата)
Почти бяхме стигнали до мястото и тя вика "оставете ме кадето ви е удобно !!" (сети са да ни  е удобно)... и това беше
НО .. аз си помислих че е свършило до тук НО тя ме изкара от час .. ето диалога ..
-Здрасти !! Днеска майка ти ща кара ли до вас ??
-Еммм... не .. тя не идва всеки ден ..
-Ама сигурна ли си ?? Ехх щот ми е много натоварено днес и щеше да ми е много удобно !!
-Емм.. не няма да идва !!
-А ти с какво ще си ходиш ??
-С 209 ..
-Ухх че гнусноо .. Искаш ли да си хванем такси ??
-Емм.. НЕ , не мога !!
-Ем пътувай си с 209 !! Ама ако майка ти дойде .. обади ми се .. имам 6 часа .. горе съм
-Довиждане !!
-ОБАДИ МИ СЕ !!

СТРАХ МЕ Е !! Ами ако продължи да ме тероризира !! Трябва да ми помогнете !!
Стел